
Asiakaspalvelu- ja myyntivalmennus
Koetko tarvitsevasi apua myynnin kehittämisessä, myyntityössä tai asiakaspalvelun parantamisessa?
Ilman markkinointia ja hyvää asiakaspalvelua ei ole myyntiä ja päinvastoin. Ongelmien ennakoiva tunnistaminen ja niihin paneutuminen ovat avainsanoja. Kun ongelmakohtiin tartutaan hyvässä vaiheessa, voidaan pelastaa monta tilannetta.
Asiakaskokemus on tällä hetkellä yksi tärkeimmistä erottautumistekijöistä, kun kilpaillaan asiakkaista. Palvelumuotoilun avulla saamme kokonaiskuvan jokaisesta palvelupisteestä. Miten voisimme paremmin palvella asiakasta? Millä työkaluilla pysymme kilpailussa mukana?
- Myynnin esteiden poistaminen
- Vuorovaikutus myynti- ja asiakastilanteissa
- Oman myyntityylin ja sen vaikutusten tunnistaminen
- Persoona myyntityössä
Digitaalinen markkinointi ja myynti
Digitaalinen markkinointi ja myynti on tätä päivää. Autamme
yritystäsi löytämään oikeat tekniset työkalut (esimerkiksi HubSpot) myyntiin ja koulutamme
mielellämme myyntihenkilöstöä pääsemään kohti parempaa tulosta. Meillä on pitkä kokemus asiakaspalvelu-
ja myyntivalmennuksesta.
Ota yhteyttä niin katsotaan, miten saisimme valmennuksen avulla teille lisää myyntiä!